TO MY SWEDES ♥

Det här inlägget är till er där hemma - hela tjocka släkten. Tänker på er varje dag och jag hoppas verkligen att ni har det bra! Har varit så kul att höra från er via brev. Vet att uppdateringen på bloggen har varit lite sisådär, men sanningen är att jag är väldigt upptagen. Skolan här tar tid, och jag får mycket läxor.. samt att jag vill spendera så mycket tid som möjligt med mina nya vänner! Har haft en underbar helg, och jag och mitt härliga kompisgäng vill gärna slänga iväg en hälsning till morfar, eftersom jag lovat. och för att jag vill bevisa att jag tänker på er.. men kanske främst för att det var urkul att höra mina kompisar prata svenska. R-ljudet är tydligen rätt tufft.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: